Fotboll!



Härliga vår, var tog du vägen?

Det blev ju nästan skitkallt på en gång när man låg ute i bikini :O Jag gick in istället :) Har rakat benen och smörjt in kroppen med BUS-lotion :) Imorgon ska jag shoppa med min pojkvän haha! Han ville att jag skulle ha på mig en blommig sommarklänning på midsommar så då sa jag att om han hittar en blommig klänning så köper jag den ;) Jag är ju inte klänningtypen alls. Vill helst bara gå i shorts och linne, det tycker jag är snyggt :) Men det är ju som många säger att man klär upp sig efter tjejer. Jag erkänner att jag gör det :P Killar bryr sig inte vad man har på sig ändå :) Så när man går i skolan eller så så är det ju tjejernas uppmärksamhet man vill ha :P Nu tror säkert ni att jag är  helt dum i huvudet men jag hoppas ni förstår hur jag menar så ni inte tror något annat! Det är ju rätt lätt att missuppfatta nämligen haha ;)

Nu ska jag snart kolla på FOTBOLL!

Imorgon blir det jobb till 15.00 som vanligt :)

Pussar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0