030610

Hej bloggen!

Har varit och jobbat på DHL direkt efter skolan. Nu är jag hungrig så jag dööör och smutsig som en liten gris, vill verkligen duscha men hur lätt är det när ens syster har ockuperat duschan och ska stå där i typ 1 timme ;O !! Ne usch, huvudvärk har jag också, och ont i fötterna.. Inte mycket som stämmer idag nejnej men sånt är livet!

Nu ska jag gå till köket tänkte jag!

Pussar, hoppas ni har haft en bra dag ♥

Imorgon är det sista idrotten med klassen och motionen :( Kommer sakna båda, men ändå mest klassen tror jag.. Får reda på mitt motionsbetyg imorgon med :S

Kommentarer
Postat av: Adnan

Jag vet att du gick runt och tänkte på mig :)

2010-06-03 @ 22:52:03
Postat av: Malin

Haha, in your dreams ;)

2010-06-04 @ 12:55:52
URL: http://malinaxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0