120710

Hej bloggen :)

Nu är jag hemma från Johan! Usch det var hemskt att säga farväl idag :( Kommer vara ifrån varann i 3 veckor nu :( Men du får ha det underbart älskling! Jag kommer sakna dig som fan :( Jag älskar dig otroligt mycket ♥

I fredags så var jag och min älskling och åt på lilla krogen, mums :) Han fyllde ju 18 då med så det var en liten present till han från mig :) Han fick ett armband också för han slarvade ju bort mitt andra :(

I lördags tog vi fyrhjulingen och badade och kollade på berget och den underbara utsikten :) Det var bland det vackraste jag sett i hela mitt liv :) Sen va det kalas för baby och efter det åkte vi till någon sjö nära Bredaryd :) Jättefint och underbart skönt i vattnet :) Sen drog vi hem och kollade på fotboll :)

Igår så gjorde vi en utflykt till havet och Haverdal :) Jättehärligt! Träffade Jessica en snabbis med :) Kommer sakna dig sötunge :* Sen åkte vi hem och kollade på finalen :) Surt att Holland förlorade :(

Idag har vi inte gjort alls mycket, bara myst och sagt vackra ord till varann :)♥ Men nu har han ju åkt :( Fy fan jag kommer inte klara mig :( Älskar dig säå sjukt mycket ♥ Om du bara förstod ♥

Nu ska jag äta lite och sen blir det att börja packa.. Tråkigt men jag måste tyvärr..

Hörs sen puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0