060710

Jag orkar snart inte mer, känns inte som om du bryr dig längre. Du skiter fullständigt i hur jag mår och går din egna väg. Hur kommer det sig att du har blivit som du blivit nu? Jag åker på tisdag, kom ihåg det. Tror du inte jag vill göra denna helgen speciell? Jag ställde in ett jobb för dig! Jag tyckte du var mycket viktigare men när ska du bevisa att jag är viktig för dig? Du sa att du ville ha en överraskning, jag skulle ge dig en. Men nu blev det inte så, jag gör allt för dig men vad gör du för mig? Visst jag kanske blir tjurig ibland men det är bara rädsla, rädslan av att förlora dig. Du verkar inte tycka det skulle vara så farligt att förlora mig däremot. Vi får väl se hur det blir med det..


Come with me
Stay tonight
You say the words but boy it don't feel right
What do you expect me to say 

You take my hand and you say you've changed
But boy you know your begging don't fool me
Because to you it's just a game  

I was young and in love
I gave you everything but it wasn't enough
And now you wanna communicate

I can love with all of my heart baby
I know I have so much to give 
With a player like you I don't have a prayer
That's no way to live, no

It's just too little too late
A little too wrong and I can't wait
Boy you know all the right things to say
You know it's just a little too late
You say you dream of my face but you don't like me
You just like the chase
To be real it doesn't matter anyway
You know it's just too little too late


Jojo-Too Little Too Late

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0