040710

Heeeeej!
Eller godkväll kanske man ska skriva, fast jag skriver snart godnatt hihi :)

Har varit i stugan hela helgen, UNDERBART! Har fått ytterligare färg och det är ju kanon! Imorgon ska jag upp och jobba igen.. Tror jag kör en vecka till och sen blir det semester! Skulle egentligen ut och gå med den bästa idag men har troligen ögoninflammation stackarn :( Krya på dig, du är bäst och kommer alltid att vara ♥

Dags att lägga sig i sin varma säng nu tror jag :( Usch jag kommer svettas ihjäl :( Bajs på det, och bajs på att jag inte vet vad jag ska köpa till min älskling i 18 års present :( Och bajs på att det ska vara så svårt att svara på sms för några i värden :(

Time to sleeeeeeeeep :)



Såhär fint blir håret efter en bolmen tvätt ;) Fast lite självfall krävs väl med kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0