Godnatt :*

Nu har jag sett klart på allt jag skulle se på hihi :) Hans vann Robinson, bättre än att Jimmy vann iallafall! Gillar inte han någonstans! Så falsk är han! Hoppas inte han är så i det vardagliga livet.

Sen såg jag på Sommaren med Göran haha! Det var ju rolig på sitt sätt :P Men vissa grejer var ju mindre roligt haha :P Jaja, nu har jag iallafall sett den med :P

Älskling, jag saknar dig jättemycket, jag tänker på dig varje minut!
Jag klarar mig inte utan dig, tror nästan du har insett det.
Förstår absolut inte hur jag ska klara mig i fjällen utan dig, på vår 1 års dag och allt!
Jag kommer ihåg på skidsemestern förra året, hur jag låg och smsade med dig jämt, konstant!
När Hanna sa till mig på kvällarna att jag faktiskt fick lägga ifrån mig mobilen för det hördes! Det var på den tiden jag hade min gamla samsung telefon med knappar. Min nya telefon fick jag den 18 februari. Samma dag som jag träffade dig för första gången. Kommer fortfarande ihåg när jag sa att man var tvungen att läsa instruktionsboken för annars fattade man ingenting. Då sa du att "det är en typisk tjejgrej", "sånt gör bara tjejer". Men jag fick iallafall igång den, och efteråt smsade jag med dig hela vägen hem och konstant nu nästan varje dag i 11 månader och 12 dagar.
Och jag kommer fortsätta ;)
För jag älskar dig och jag är så otroligt kär i dig! Så kär som man bara kan va!
Du är verkligen det bästa som hänt mig Johan Svensson, jag älskar att jag älskar dig <3

Nu ska jag strax lägga mig för jag ska upp tidigt imon, det är nämligen bowling på schemat! Kl. 09.30 är det samling så det är bara att ge sig upp :)

Puss och godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0