Dusch, mat & sängen

Måste säga att träningen gick jättebra! Jag slog 204 och 162. Hoppas det håller i sig till helgen!

Nu blir det att träna armmusklerna lite med gummiband, sen ska jag äta och hoppa in i duschen. Blir nog en tidig kväll idag för jag är trött!
Sen är jag lite smått tjurig också men jag orkar inte bry mig mer. Gjort är gjort, även ifall jag hatar det du gör så har jag ingenting med det att göra. Så låt mig vara tjurig nu ett tag tack, iallafall tills imorgon för det är sådan jag är. Var glad att jag iallafall säger som jag tycker! Det är många som inte gör det kan jag tala om!

Ska fixa allt i källaren med ( -.- ), och sen kom jag på att vi har engelskaglosor tills imon! Yippeeeyy!  
Åh yes Malin vilken underbar kväll du har framför dig! 

Med dessa ord säger jag godnatt!


Kommentarer
Postat av: L I N N E A

sv: Jupp bilder är alltid kul ;)



Visst kan vi det! Lägger till dig nu, så lägger du till mig va? :)

2010-01-13 @ 19:54:01
URL: http://littlemslinnea.blogg.se/
Postat av: O L I V I A

hihi japp! vill du rösta på mig som veckans blogg förresten? ♥ :)

2010-01-14 @ 19:40:45
URL: http://picoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0