210110

Kom precis hem från idrotten.
Idag skulle vi göra massa hinderbanor och det resulterade i bränmärken på knäna! Yippey!! Ska väl snart äntra duschen, men först blev det ett snabbt inlägg här. Imorgon är det snörugby och skridskor som gäller, sen åker jag väl till Johan, som förövrigt är och tränar amerikansk fotboll nu. Han kommer väl hit runt 18.00 om jag känner han rätt. Frågan är vad jag ska göra tills dess? Jag känner verkligen för att gå på stan men jag känner att engelskaboken behöver läsas och så måste jag plugga tills samhällsprovet på torsdag.

Idag har einstein bevisat att man kan slänga ner en magnet i ett avlopp och att det senan kan komma upp två stycken :O Hur kan det komma sig?

Aja, först blir det väl duschen och lite annat mojs haha!

Puss :*

Kommentarer
Postat av: a n n a

sv; låter minst lika tråkigt. haha. provet gick dock ganska okej. hur gick det för dig?

2010-01-21 @ 18:43:45
URL: http://asurvivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0