130110

Hellooo!

Dagen började helt perfekt jämte min Johan som jag sedan fick dra upp ur sängen bara så vi inte skulle komma försent. Det enda jag fick till svar var, "meeen, jag drömde om Liseberg". Haha aja, vi hann iallafall till skolan tillslut! Slutade ju 13.40 idag, det var härligt! Mormor lagar plättor nu, så framåt 15.00 så blir det mat! GOTT! Sen ska jag bege min ner till Jessie och vara där tills träningen börjar klockan 17.00! Sen får jag förhoppningsvis skjuts hem!
Hoppas verkligen att träningen börjar gå lite bra nu, förra halvåret var ju hemskt! Jag vet inte vad det är med mig riktigt. Fast då var det ju rätt jobbigt med massa andra saker som hände och så också så det kanske berodde på det. Hoppas det går bättre iallafall!

Nu ska jag inte sitta här längre, måste byta om också. Vi hörs efter träningen!



Såhär ser det för det mesta ut på lektionerna haha ;)


Pussar :*

Kommentarer
Postat av: Rosida

Glad du ser ut... xD



Sv: Tack! :)

2010-01-13 @ 15:04:10
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0