060110

Godmorgon :)

Hörde att USA vann kot Kanada! Gud vad glad jag blev över det. Hoppades verkligen på att kanadensarna skulle få stryk för de dem gjorde förra året!

Idag är det ju så underbart härligt väder! Jag undrar egentligen hur mycket snö det har kommit på dessa 2 dagarna? Jag älskar ju snö så det får gärna snöa mera!

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på för något än faktiskt :) Kanske göra ett armband, har ju ett kvar att göra. Men vi får väl se lite haha!



Bild från min kusins student!
Snart är det dags att börja med det nagellacket igen, är ju så sjukt snyggt!

Kommentarer
Postat av: anja

sv; ja, gillar den verkligen ((:

Vad händer idag då?

kram!

2010-01-06 @ 12:59:12
URL: http://anjab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0