Min vackraste sötaste flicka som är vacker och söt ;*

Min älskling Malin.


En kall februari dag, som denna dagen. Jag hade på mig min ny köpta jacka. Fast även i den frös jag. Jag satt på räcket borta vid hemköp och väntade på Malin, som jag smsat med i 3-4 månader. När jag såg henne blev snön till öken och molnen blev vita och himmelen blå. Hon kom i sin vitagröna jacka och rosa pannband.
En flicka kan få läpparna att bli 15 cm bredare och ögonen börjar tåras varje gång hon gör/säger/skriver något gulligt.

Jag älskar Malin Axelsson fortfarande lika mycket sens vi blev tillsammans den 18/2-09 till den 1/2-10 .
Du är min livs kärlek, inte ens ett krig ska kunna bryta vårt förhållande!

Med vänliga hälsningar POETEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0