250210

Har varit ute en runda på stan nu :) Köpte bara 2 nya nagellack frånd depend! Ett beige och ett grönt, båda från deras vår/sommar -10 sortiment :)

Nu tänkte jag att jag skulle måla på ett av lacken och sedan duscha, raka benen lägga ansiktsmask mm :)
Känner att jag skulle behöva ta hand lite om migsjälv nu :) Sen måste man ju vara fin för imon ska jag ut och äta med min gulliga pojkvän :) Hoppashoppashoppas det blir ullared på lördag sen med älskling, Alex, Larsson och Wiik :P Tror det var de som skulle hänga med isf jag vet inte :P Hoppashoppashoppas, jag vill verkligen hihi :) Skulle vara så jäkla kul haha :D! Annars blir det väl att slipa älsklings bil och bara gosa :)

Nu ska jag ta en apelsin, Fia sa att det var bra mot håret :) Ska därför äta en apelsin om dagen! Sen blir det duschen och allt jag ska göra :) Blir väl lite OS sen med!




Måste bara säga att detta rekommenderar jag varmt! Ifall du har torra och fnasiga nagelband nu i vinter så MÅSTE ni prova detta! Jag har själv det hemma och det gör underverk! Fast jag har endast peelingen, myrraoljan & nagelbandskrämen! 


Idag köpte jag nr: 187 & 191

Pussar ♥

Kommentarer
Postat av: fia

asså ja vet inte om det stämmer... kan mycket väl ha drömt det o sen fått för mig att det va sant xd haha fina nagellack btw (Y)

2010-02-25 @ 21:54:21
Postat av: Malin

Sv: Haha jag litar på dig :) Och det är gott med apelsin :)

2010-02-26 @ 14:43:59
URL: http://malinaxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0