230210

Godkväll kanske man säger idag hihi :)

Underbar dag! Ville bara ligga kvar och gosa med Johan hela dagen! Gårdagen var helt underbar, gud vad jag älskar dig! Jag är så lycklig att få ha en del i ditt hjärta ♥

Idag var det roligt haha, Ivar (matteläraren) skämde ut sig lite för han stod och hackade på min pojkvän och allt! Sen när alla sett vem det var så var det någon som sa att det var min pojkvän så då bad han så hemskt mycket om ursäkt och så fick jag en penna och ett sudd som kompensation efter vad han gjorde haha xD Johan älskling, du får dom imon ;)

Nu har jag varit ute och promenerat, jättehärligt väder var det ute! Ville knappt gå in, hade först tänkt att slänga mig i snön men sen kom jag på att jag hade jogging på mig :P






Hoppas ni haft en bra dag :* ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0