050110

Hejsan :)

Idag är jag helt slut! Rätt hemskt faktiskt. Men sånt får man ta ibland hihi :)
Jag vaknade jämte min pojke idag och jag ville verkligen inte gå upp! Jag ville bara ligga kvar och mysa för han höll verkligen om mig som om han också ville att jag skulle stanna kvar. Så där låg vi och myste och halvsov ända till jag bara var tvungen att gå upp! Nu har han åkt hem iallafall och vi får se när vi syns nästa gång, hoppas det blir snart iallafall! Han har ju praktik hela nästa vecka så då blir det ju lite krångligt att träffas liksom. Kommer sakna han iallafall ♥

Idag blir det väl att plugga lite hur tråkigt det än är liksom!
har matteprov nästa vecka och sen ska engelskaboken vara utläst. Det blir en plugghelg det här.

Ha en bra dag, puss :*

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hihi är det bra elelr dåligt :D ?

2010-02-05 @ 15:56:42
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hihi va bra! :)



Jag vill bara dela med mig om mitt liv till alla andra :)



Vill berätta om min vardag osv :)

2010-02-05 @ 16:51:38
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0