j.a.g h.a.r i.n.g.e.t l.i.v !

Ingen sovmorgon för mig imorgon för den tiden ska jag spendera på körskolan med körkortsteori.. Weeey roligt! NOT! Men måste verkligen göras för jag hinner aldrig annars liksom.. Så inställd sovmorgon alltså, buehuuuu! Sen till skolan och skriva matteprov, nästan lika mycket blääää för det går alltid bläää!! Sen kemi, svenska och religion! KANONDAG, ironi, men det fattade ni nog ;) Sen tror jag att jag drar till Johan och sladdar lite, får lite roligt med under helgen men kommer hem på lördag igen. Sen blir det tyska och historia för hela slanten! Inget ledigt här inte! Nejnej här är det plugg in i det sista.

Nu ska jagstrax lägga mig och bara drömma om vita sandsänder på en öde ö helt själv :)



Så här panikslagen känner jag mig nu! Bilden är några månader gammal.

Godnatt mina läsare :)

Kommentarer
Postat av: Jessie den bästa

HAHAHAHAHAHA! snygg bild!! ;)

2010-12-03 @ 10:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0