231210

Heeej bloggen!!

Mitt internet funkade inte igår så därför ingen update! Men har iallafall varit hos Johan och myst. var och fick massage igår, UNDERBART! Men snacka om att man är lite stel idag haha.. Jaja skönt var det iallafall! Efter det var det bad och det var ju trevlig utsikt när hela handbollslaget stegade in i lilla simhallen hehe.. Sen blev det volleyboll i poolen, skitkuuul! Efter det åkte vi hem och åt pizza! Så HIMLA gott!! Men sen mådde inte magen bra :( Somnade gjorde vi iallafall!
Idag skulle vi ut och leta kottar haha, och Svensson det var ju tur att du hade en naturare med dig ;) En riktig kottkännare haha ;) Hoppas lilla mammsen blev nöjd!

Nu sittar jag och leker med min nya kamera som kom idag!! Så sjukt kul!! 
Innan idag lekte jag med min lilla buskissemisse :) Hatar ju katter som ni vet men jag har faktiskt börjat acceptera dem lite mer nu, iallafall när denna sötisen kom till världen :*






 
Kissen blev tött efter att Malin lekte med dig :* Puss på kissimissen :*♥

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0