021210

Heeeej bloggen!

Idag har jag inte gjort något alls än! Ska börja plugga matte snart.. Har ju prov imorgon.. Sen ska jag ut på stan med mammsen, själv är man liksom pank eftersom de flyttar kontorna nu :P Så har no money!! Menmen när mammsen är med så kanske det går ändå liksom hehe ;) Nej men titta det snöar igen! Där ser man ;)

Igår när jag kom hem från körskolan var jag skitförbannad så jag gav mig ut och sprang en runda, sen när man kom hem så hade Johan varit och köpt rosor och godis till mig :)♥ 2 vita och 2 röda, ni förstår väl varför han köpte de färgerna ;) Precis, Arsenal!!!!!!

Igår fick jag även ett sms från någon Kumlasnubbe som trodde att jag hade smsat med han när jag var 13 år haha, men där hade han ju allt fel! Men seriöst VEM tar upp kontakten efter typ 6 år (han var -91:a) ? Jag fattar inte riktigt memen haha :)

Nu ska jag plugga järnet!!



Vacket ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0