011210

Första december!! Woho lovely!

Studiedag idag somsagt och kan inte säga mer än att det blir en studiedag tyvärr.. Måste verkligen plugga, men det värsta är att jag kört fast i matteboken.. INTE BRA! Så tänkte göra ett litet snabbt inlägg här sålänge.. Hoppas jag fattar mer sen!
Ska ha körlektion senare idag, jätteroligt väder att köra i verkligen! Typ 11 meter snö och blankis, ne kanske inte riktigt men så jättekul vet jag inte ifall jag tycker det är.. Menmen måste göras liksom! Nu blir det strax mat hos mormor och sen ska jag sätta mig i matteboken igen.. Herregud när ska egentligen hinna träna :( Måste ut idag med.. Fast har ju bowlingträning idag men funderar på att skita i den och plugga istället. Visst fan skulle ringa banken också! Ne nu hinner inte jag sitta här längre!

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0