Halvsjuk

Usch jag mår inget vidare.. Testade och försöka sova innan men det gick inte så jag satte mig upp en stund och nu sitter jag här. Har ont i huvudet, är varm, ont i halsen och hostar. Vill egentligen bara ha honungste men jag antar att man blir pigg av det och det känner jag inte för nu.. Vill bara må bra. Ska gå och dricka lite vatten nu tänkte jag.

Vill att min älskling ska vara här och hålla om mig ;( ♥ Varför kan du inte bo närmare? Kom hit älskade du ♥

(Vem byter däck eller håller på med bilen mitt i natten, eller ja sen kväll, jo mina grannar.. Fattar inte att de inte kan göra sånt på dagarna, och de tappade visst något på garagegolvet nu så det bara small.. Illa!)

Nu ska jag försöka somna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0