310810

KASS DAG!

Började med att jag tog sönder skon, sen ändring på schemat så att det blev bajs på onsdagar.. Håltimme alltså.. Sen åka hem för glömde ta mina p-piller, och på maten klabbade jag typ ner hela mig! Usch ne fy så hemsk! Och nu ska jag plugga, kan ju bara gå på ett sätt liksom.. Sen ska jag köra, kan ju bara gå bajs och sen gör väl Johan slut med mig eller något eller typ missar munnen när jag ska äta lasange ikväll så jag får den skållheta biten i knät så jag får åka till sjukan och operera bort benen! Jaa alltså ni fattar ju typ, även ifall jag överdrev en aaaaning där haha! Ne nu ska jag dyka in i fysikböckerna och bara ÄLSKA att jag går natur!

Puss på det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0