130810

Hejsan!

Scary datum detta :S Menmen hoppas inte något allvarligt händer!

Kom hem ifrån Johan idag. Vi har tittat på speedway och så har jag hjälpt till och målat Idas rum! Sen har vi ju gosat med såklart :)

Jag har en sådan sprängande huvudvärk så det finns inte. Det bara pulserar i hela huvudet, och nej, Alvedon hjälper inte. jag har tagit 2 varje dag men det vägrar släppa detta.. Hoppas det är bra tills imorgon bara för då ska jag servera. Var och när vet jag inte men det får jag väl reda på hoppas jag.

Nu ska jag lägga mig och vila, kanske sova lite också. Sen måste jag packa upp och senare när mamma och pappa kommer hem borde jag ut och köra en runda. Men med sånhär huvudvärk känner jag inte för det så jättemycket..

Kramar!


Kommentarer
Postat av: Vicci :D

ni borde satsa på erat måleri ;) konkurera ut Jarenmark :D

2010-08-13 @ 12:20:41
Postat av: Jasminka

hej soto =) jo det ar bara bra med mig, hur are sjalv? befinner mig i bosnien for tillfallet sa darfor skriver jag sahar... haha :)

2010-08-13 @ 13:38:51
URL: http://jasminkaaa.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: Haha Vicci, vad roligt att du har hittat hit :D Hihi jaa det skulle i verkligen kunna göra haha, du kan ju joina oss också :D Tyckte du såg lite intresserad ut ;)

2010-08-13 @ 14:42:50
URL: http://malinaxelssons.blogg.se/
Postat av: Vicci :D

följer din blogg starkt ska du göra :D gjort det sen... 6 juni har ja för mig? :)

Ja för fan :) jag är på :) ska måla ner allt o alla :)

2010-08-13 @ 15:42:27
Postat av: Malin

Sv: Åh vad glad jag blir hjärtat :D Hihi så bra då :)

2010-08-13 @ 17:20:53
URL: http://malinaxelssons.blogg.se/
Postat av: Vicci :D

så bra :D blev ni klara sen eller hur gick det md den lilla garderoben? :)

2010-08-13 @ 23:06:27
Postat av: Malin

Sv: Ja vi blev klara med väggarna men listerna vet jag inte hur det blev med dom haha :) De va gråa sist jag kollade på dom :P

2010-08-14 @ 09:53:38
URL: http://malinaxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0