080810

Nu är jag hemma från stugan :)

Vi har varit och spelat golf! Jag kom 2:a efter pappsen förstås som vinner jämt.. Sen har vi spelat tennis också, dubbel. Jag och Johan mot Hanna och Mamma. Jag och min kompanjon vann överlägset haha :) Sen har jag bara slappat och tagit det lugnt :) Typ bara 2 veckor kvar av sommarlovet ju! Usch så hemskt, jag vill inte börja skolan igen.. Menmen bara 1 år kvar och sen är man arbetslös?! Men hallå liksom.. Det är ju inte särskilt mycket bättre.. Njaa vi får se lite men mitt sista sommarlov är iallafall snart slut. Känns hemskt!

Måste säga att min pojke har varit helt underbar dessa dagarna när jag har varit sjuk. Hämtat allt jag bett om och bara funnits där. kliat mig i håret tills jag somnat och sådär. Så underbart! Jag älskar dig! ♥

Nu är det dags för mig och ta en dusch, egentligen hade jag velat ut och springa men min hals är inte den bästa.. Jag vill börja träna inför Göteborsvarvet -11!

Pussar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0