Du är så jävla falsk

Hur fan kunde du? En jävla gång till.. Förstår du hur jävla falsk du är?! Det är nästan så jag kokar av ilska.. Lögnare är det värsta jag vet. För helvete ska det vara så jävla svårt att berätta sanningen någon gång va? Det här är andra gången du ljuger mig rätt upp i ansiktet.. Jag klarar av att höra sanningen, så stark är jag om du inte märkt det. Du borde ju känna mig nu kan man ju tycka, och jag trodde fan inte du var så jävla elak. Jag är verkligen inte ledsen, jag skiter ifall jag blir sårad men jag är så jävla förbannad. Jag litade på dig, hur fan kunde du? Trodde du lärde dig första gången men du lär dig visst aldrig. Du kanske bara ska hålla på och prata skit hela ditt jävla liv. Lögnare är du, en stor jävla lögnare. Fast ärligt talat tror jag mest du är feg. Du är rädd för mig, jag tror du är rädd för att jag ska lämna dig helt och vet du? Det är precis exakt vad jag tänker göra nu..
För jag vill ärligt talat aldrig mer se dig..

Aldrig mer...

Kommentarer
Postat av: mia

vissa lär sig aldrig. Stå på dig, du är stark! <3

2010-04-08 @ 08:59:05
URL: http://fruktsalllad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0