090410

Hejsan hoppsan!

Förlåt för att det inte blev något mer inlägg igår men jag var tvungen att packa upp allt och sen var jag så sjukt trött så jag gick faktiskt och la mig. Träffade Emelie, Henrik och Karin igår med! Roligt att se dom igen, ni är så härliga :) Körde förbi Ida igår med, fy vad jag saknar dig hjärtat! Det är verkligen hemskt, vi MÅSTE bara träffas snart alltså ♥

Idag händer nog inte så mycket, kanske har lite planer för ikväll men det är inte säkert än förstås. annars blir det väl plugg.. Måste gå till Hemmakväll och lämna tillbaka lite filmer jag har lånat. Sen om det blir lite bättre väder så ska jag sätta mig ute. Funderar också på att gå en runda nu men jag kanske skulle springa med mamma sen..

Här kommer iallafall det jag köpte igår, kläderna alltså, för jag tror inte ni vill se bilder på schampoo och andra produkter ;) :



Korallfärgad hood
Svart halsduk



Vit halvkort tröja
Spetstrosor
Silvriga armband
Svart blomma



Svart Adidas tröja

Ha en bra dag ♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0