070410

Godmorgon sunshines :D♥

Idag är det fullt schema som gäller :) Först ska jag plugga fysik, eftersom det inte blev så mycket av det igår. Men vaddå solen tittade ju fram så jag var ju bara tvungen att sätta mig ute och sola (a) Aja, sen skulle jag nog möta upp Becca och Yenni på stan tror jag, och ta en fika med dom små sötnosarna :) Efter det blir det träning och sen blir det stress för jag och Jessie ska kolla på fotboll och den börjar 18.00 och min träning slutar 18.15. Men jag ska försöka vara där lite tidigare så kan jag sluta lite tidigare.

Arsenal är ute ur CL.. Menmen finns det någon som heter Messi i andra laget så kan man väl inte göra så mycket liksom..

Nu till fysikböckerna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0