Städa Malin Städa !

Hahahahaha jag orkar bara inte städa :D Och dammsugaren är upptagen ändå så varför ska jag hålla på och damma då (a) Nee, jag väntar lite med det tror jag :)
Imon ska jag ha 2 idrottslektioner ;O Jobbigt värre säger jag bara :P Men det går ju om man är vältränad ;) DET VA ETT SKÄMT haha ;D !! Nee, men när jag har börjat äta som vanligt och så igen så blir ju träningen som den ska också :)

Vilken helg jag har framför mig alltså :P Imon är det ju lugnt och så, men jag funderar på att gå på stan och shoppa lite kanske :P Sen på lördag ska jag jobba, tror jag börjar vid 16 - 02 xD
Moneymoneymoney huehue ;)
Söndag ska jag spela match :D Det är bara det att samlingen är kl. 09.15 -.-
Det blir inte många timmars sömn den natten alltså.. Funderar på att sova lite på lördag förmiddag, men hur lätt är det då ;O Njaaee, jag får väl koka lite för mycket kaffe på bröllopet ( tror det är det jag ska servera på ) så att man får lite själv (a)
Hihi nu var jag lite busig måste jag säga :P

Nee nu SKA jag börja städa :D !

Puss & Kram
Malin


Kommentarer
Postat av: mia

haha, gullig är du x) Onödigt att städa om man inte har dammsugare ju ;p

Men var jobbar du? :) <3

2009-09-03 @ 18:49:10
URL: http://fruktsalllad.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi (a)



Jag jobbar hos en kock :) Serverar och sånt åt han :) Jättetrevligt måste jag säga :)<3

2009-09-03 @ 21:28:09
URL: http://malinaxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0