Sängen

Jag vet, jag är tråkig som lägger mig så tidigt men jag är ju så sjukt kvällstrött :P Önskar att jag hade varit lite piggare på kvällarna men icke :) Jag har dock förbättrat mig ! Innan kunde jag ju somna bara man satte sig i soffan liksom ;)

Kollade lite på fotbollen men de spelade riktigt dåligt så jag satt och kollade på Golden League istället :) Usain Bolt sprang ju (a) Vann ju överlägset som vanligt :) Jag vill också kunna springa så snabbt ! Gud vad härligt det skulle vara :D Men nu är det ju inte direkt så :P Menmen :)

Ska nog dra mig mot sängen snart :) Känner att jag måste ha rätt mycket sömn om jag ska klara morgondagen faktiskt ;)

"I can be a sweet dream or a beautiful nightmare"

Godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0