I Lövås !

Nu är jag hos min lilla älskling :) han skulle till samhället nu för att hyra en film :) Gissar på att det är en skräck så man inte kan somna på hela natten xD Ne, han skulle ta en komedi så det blir nog bra (y) :)
För er som inte har sett "The Notebook" så MÅSTE ni se den ! Alltså jag tvingar er haha :D Jag såg den med Selma, Malin och Jessica för några veckor sedan :) Den var såååå bra, alltså ni anar inte ! SE DEN :D!

Börjar bli lite hungrig nu och det är perfekt för Ida ska laga mat :D Typ kebab tror jag det va :) Säkert jättegott :)

Satt med Johan och kollade på youtube innan och av en slump så hittade vi han för typ 2 år sen :D Så underbart gullig min pojke är :) Satt och tänkte att det måste vara han, och så va det de :)

Ne nu ska jag inte sitta här längre :) ha en bra kväll :)

Puss :*

Kommentarer
Postat av: Jessie

Hehe ;) :P

2009-09-26 @ 13:30:33
URL: http://blommisss.blogg
Postat av: Johan "idioten" Svensson

Förlåt malin! Att vakna jämte dig är som att smäcka i sig en hel kladdkaka på en kväll! Och sova jämte dig då börjar de ljuvliga drömmarna om dig! När man går och lägger sig längtar man bara efter en puss och en klapp på din vänster kind!<3 JAG ÄLSKAR DIG <3

2009-09-28 @ 19:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0