Fan vill ni ?!

Jahapp fick just reda på att "vissa" håller på att snacka skit om mig ? Har ni inget bättre för er eller ? Skaffa ett liv seriöst !! Det är ju nästan roligt alltså :D Vad fan har jag gjort er ? Vill ni något så kan ni komma och säga det till mig face mot face. Men oonej ni VÅGAR inte ?! Jag som är så snäll och lugn ? Lilla jag kan väl inte bli arg ? Eller kan jag det ?
Ja, jag kan bli ett åskmoln med blixter och dunder. Men det är inte ofta, men passa er iaf ;) För när åskan väl mullrat in så finns det inget stopp ;)

Nog om det :) Jag har asont i ryggen :( Man kommer ju inte direkt åt att massera där heller :P Det går väl över hoppas jag :)

Sweet dreams :*


Mando Diao - Dance with somebody

Kommentarer
Postat av: Jessie

Håller med! Piiipjävlar asså! <3

2009-09-15 @ 13:26:32
URL: http://blommisss.blogg.se/
Postat av: mia

men pallllla dem som snackar skit va >.<

2009-09-15 @ 23:08:49
URL: http://fruktsalllad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0