090922

Hejsan Svejsan alla ;)

Hoppas ni har haft en bra dag änsålänge :) Det har jag faktiskt, även ifall det är tisdag då ju ;) Går ju från 8 - 15.30 -.- Lite jobbigt måste jag ju säga alltså. Men det är ju sånt man får ta om man går natur :) Jag har ju valt det själv :)

Måste måla på lite färg på mina naglar också ser jag nu :) Jag älskar mitt nagellack jag använder just nu :) Depend 161 tror jag den heter ! Testa den :) Det är matt och röd/rosa :) Underbart vårlack, men jag tycker att man lika väl kan använda det nu på hösten :)

Snart ska jag sätta mig och börja skriva lite på min engelska uppsats som ska vara inlämnad på torsdag :P Men jag orkar inte. Har rätt mycket i hjärnan för tillfället.

Don't you dare lie to me !

Puss :*

Kommentarer
Postat av: mia

de nagellacket e asfint :)<3

2009-09-23 @ 21:08:52
URL: http://fruktsalllad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0