090917

Hejsan svejsan i lingonskogen :)

Nu sitter jag här med min fysik -.- USCH ! Det är INTE roligt kan jag ju säga.

Jessica var här en stund innan, vi satt och pratade en hel del. Eller jag pratade och hon lyssnade!
Världens lätt bästa vän ! <3 Kan du förstå hur mycket jag älskar dig <3 ?

Gjorde lite av hennes matte med, fast inte alls mycket eftersom hon kom på allting själv typ :P
Ska nog snart äta för jag är hungrig, eller ne, jag ska ta ett äpple från trädgården innan alla mina grannar har snott alla ;O Sur blir man..

Bestäm dig någon gång ?

Puss :*

Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag vet att du älskar mig :P <333

2009-09-18 @ 13:56:25
URL: http://blommisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0