That girl is a bad girl

Nu har jag precis duschat. Så underbart skönt är det, men alltså det är ju aldrig mysigt att duscha ensam eller vad säger du Hanna ;) Aja, farmor, farfar och mormor kommer snart iallafall :) Då blir det tårta ! Ska bli gott faktiskt :) Sen blir det väl lite presenter sen med, eller det blir nog mest pengar skulle jag tro eftersom jag inte önskat mig något. Menmen det har man ju nytta av i framtiden det med :)

Nu ska jag börja ta på mig och sminka mig lite, jag ser ju inte klok ut :P

Kramar

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin blogg :)

Va gör du just nu? :P



kram

2009-10-30 @ 17:22:28
URL: http://emsers.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jo, man har ju vissa dagar där allt är uppe och ner men det kommer ordna sig för dig snart :)



Jora, jag mår bara bra. Vad händer ikväll? :D

2009-10-30 @ 17:48:54
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0