Paus

Woho Malin har tagit en liten paus ifrån matten :)
Tänkte bara påminna er om att ni inte får missa inlåst idag på tv 4 kl 21.00. Det är verkligen skitbra det programmet ! Jag brukar inte gilla dokumentärer med alltså det ska ni se !

Måste säga att tack Alex du är en ängel :)<3 Idag hade jag glömt mitt linement hemma och om inte jag har det kan jag inte idrotta! Och lilla ängeln kom och hämtade mig i regnet och körde hem mig :) Tack för att du finns <3 !

Nu ska jag tillbaka till min miniräknare (eller räknedosa som Ivar säger) -.-

Skriver väl sen antar jag :)

Puuussssss

Kommentarer
Postat av: Jessie

Okej, ska inte missa programmet!! :D <3

2009-10-22 @ 20:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0