Hemma

Nu är jag hemma från Alex, som vanligt har jag haft en underbar dag med min lilla hamster ;) Förlåt (a) <3
Nu har jag sett hur man kapar en bil så att det blir en A-traktor, det är inte många som har gjort det inte ;)
Nu ska jag sova, jag är jättetrött verkligen :P Men så kan det vara ibland :)
Imon kommer mina flickor hit och firar mig, det ska bli helt underbart mysigt :) Fast innan det så kommer Ann, Anders och Lina :P Lina är min syssling nämligen :) Hon är 9 år tror jag nu, rätt häftigt att vara en -00 faktiskt :D
Måste städa rummet i källaren med, hyra film och köpa godis.. Haha imon blir en härlig dag ;)

Puss godnatt med er :)<3

Kommentarer
Postat av: Jessie

ska bli underbat kul ikväll :) älskar dig <3

2009-10-25 @ 09:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0