Rolig kväll :)

Nu är man hemma efter att ha varit ute och åkt lite med Alex :) Som vanligt hade vi ju skitkul :) Började med att vi åkte till världens bästa Jessie och pratade lite med henne :) Du är bäst (L) ! Sen drog vi vidare till Gälshammar eller hur det stavas för Alex skulle hälsa på några vänner där :) Träffade Lina gullet :)<3 Sen va det massa andra där också och fy vad läskigt det va. Jag ba kom där och hälsade på Lina och de andra tjejerna ba: Men heeej Malin :) ! Grattis på födelsedagen i efterskott :) Och allt sånt och jag ba: Öhh, vilka är ni xD ? Nej, så sa jag ju givetvis inte men det var nog ungefär den minen jag fick iallafall xD Vi åkte sen igen iallafall :) Tack för en underbart rolig kväll vännen :)<3

Måste bara skriva lite om den bästa som finns: JessicaElinThereseBlomén
Vad skulle jag göra utan dig ? Du är hela mig ! Det finns ingen bättre än dig, du finns alltid där och ställer upp i vått och torrt ! Underbar ängel är väl bara förnamnet ! Det finns inte ord för hur mycket jag älskar dig <3 Jag finns alltid för dig och jag vet att du alltid finns där för mig också <3 Du är det bästa som finns och jag kommer aldrig lämna dig ! ALDRIG ! Du är den mest underbara vän man kan ha, vill bara att du ska veta det <3

Nu ska jag snart sova :P

Godnatt med er alla :*



Jag och min älskling innan harrys i onsdags :* <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Svar: tack :)

Ska inte göra så mycket mer i kväll,men jag har precis kommit från en kompis filmkväll :P



kram

2009-10-30 @ 23:10:43
URL: http://emsers.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Åh, gott med pizza. Du får dela med dig haha :)



Jag ska förbi mitt gamla jobb, McDonalds haha, och träffa mina gamla arbetskamrater. Så det blir en lugn kväll :D

2009-10-30 @ 23:22:18
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Jessie

Åhh älskling! Du är den bästa som finns! <3 förresten vampyrögon!! xD <3<3

2009-10-31 @ 11:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0