091030

Godmorgon på er

Vaknade väl vid lite innan 10 idag, läste några sms jag hade fått och mådde skit direkt.. Ibland önskar jag att man kunde försvinna lite, vara okontaktbar liksom.. Det skulle vara det bästa för min del ust nu.. Eller allas del egentligen.. Men nu går ju inte det. Lägga ifrån sig mobilen går ju alltid men jag kommer ju ändå se alla sms och missade samtal när jag väl går och kollar på den.. Aja, jag får helt enkelt ha det som jag har det.. En stund till..

Idag kommer iallafall farmor, farfar och mormor och firar mig. Jag vet att jag får en ny morgonrock för min jag har nu är helt utsliten.. Köpte nämligen en ny på M&S i London :) En röd och gosig sak :) De har rätt mycket sådana saker där egentligen, däremot gillar jag inte alls deras kläder.. Det är mer för äldre, inget Gina Tricot där inte ;) !

Idag blir det kanske att gå en lång runda med min kära lilla mini iPod, den andra är så klumpig att ha med sig :P Skulle hänga med Hanna på stan en mini runda med. Blir nog att ta på sig min älskade lilla pälsväst idag då :) Tänkte jag skulle ha den när mina gäster kommer senare sen också :) Men vi får se lite :)

Nu blir det nog stan en liten runda

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0