091025

1 dag kvar :D !

Idag sov jag så länge så nu har jag ont i huvudet xD Säkert bara för att man har dragit tillbaka klockan också :P Aja, jag ska ju gå och hyra en film sen i regnvädret iallafall :P Regnställ på som man säger här ;) Nej men paraply går nog jättebra tror jag :) Funderar på vad jag ska hyra för någon bara.. Jag och Johan såg ju "vi hade iallafall tur med vädret 2" och den va verkligen skitrolig haha :D Åh gösta ;D Den har jag tänkt på, fast annars skulle jag jättegärna vilja se "The Notebook" igen. Gud så vacker den filmen var ! Helt underbar !
Men nu måste jag ju börja städa om det ska hända något här någon gång ;)

Skriver lite senare :)

Pussar ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0