091023

Goddag bloggen :)

Måste börja med att säga att jag tror mitt matteprov gick skit xD Det är bara hoppas man får G som vanligt :P
Spelade bandy idag på gympan, alltså man kan väl säga att jag är väldigt duktig på att vara ett störande objekt ;) Men skjuta kan jag inte :P
Däremot är det så kul att spela i samma lag som Simon för vi vet precis hur vi fungerar. Svårt att förklara men alltså vi har jättebra samarbete :) ! Typ om jag slår en passning så bara vet jag att han är där, lite konstigt men jag vet inte hur länge vi har spelat ihop så vi känner varann så himla väl :) Lite kul det där :)
Snart slutar Johan och då kommer han hit, ska sova här inatt. Sen ska jag ju upp rätt tidigt för jag ska bowla dagen efter i Ljungby. Det var därför jag inte kunde komma på klassfesten idag, förlåt för detta klassen men hoppas ni får roligt utan mig :)

Nu ska jag strax hoppa in i duschen :)

Ha en underbar dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0