091020

Tjenare ;)

Hoppas ni har haft en underbra dag än så länge :) Det har väl jag, eller jag har haft kemi prov och har ingen aning om hur det gick haha :) Menmen så kan det vara :) Nu sitter jag här vid datan och gör inte så jättemycket :) Johan är här nu, ligger i min säng och leker med min mobil (som vanligt) xD Men jag orkar faktiskt inte bry mig om det för tillfället :)
Förlåt Adam för innan idag bara för att jag råkade skrika David, men jag skriker Adam nästa gång jag ovar ;)<3
Jocke och världensbästaAlex kom och hälsade på innan idag med :) Tack för pratstunden :)<3

Johan har kommit på att det inte heter saffransbulle utan saffranspung, fråga mig inte hur han kom på det ;) Men det gjorde han iallafall xD

Nu ville han kolla på film så det är väl bara att hänga med :P

Puss på er alla, skriver sen igen ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0