091016

Godkväll

Är liiite smått irriterad nu eftersom min egoistiska lillasyster som BARA tänker på sig själv hoppade in i duschen. Vem fan är det som ska upp halv 7 imon och vem är det som kan sova hur länge hon vill ? Jag måste ju förhelvete sova, ska spela bowlingmatch imon klockan 10.00 i Tranås. Och jag vill duscha innan det!

Va och bowlade innan idag med pappa, det gick sisådär. Alltså det går bra i början och så men sen när man spelat typ 2 serier så slutar armen att fungera och så blir det pannkaka av alltihop! Måste styrketräna min underarm känner jag, för jag orkar inte hålla upp mitt tyngre klot så länge.

Sen har jag varit med Johan idag också. Vi va hos Johans mormor & morfar och fikade. Sen kollade vi på "vi hade iallafall tur med vädret 2", det va seriöst den bästa filmen jag sett på länge ! Gud som jag skrattade alltså, den mannen är ju inte klok xD Sen blev det ju inte bättre av att han hette Gösta xD ! Som jag och Alex har pratat om Göstor xD

Nee nu ska jag gå och kolla ifall duschen är ledig -.-

Puss godnatt ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0