091007

Okej förlåt att jag inte har skrivit idag men Johan har varit här och sen var jag och tränade men vet ni :) ? NU är jag hemma :) Ska snart ta en varm dusch :) Ska bli härligt faktiskt :) ! Sen ska jag sitta och göra klart min samhällsuppgift tror jag :P Om jag ska träffa Alex imon så måste jag göra det, och jag vill träffa min underbara vän en gång till innan jag åker till London så det får bli att sitta och göra den idag :) Har ju trots allt sovmorgon imon med (Y) Så jag ska nog fixa den idag :) Men jag fattar inte riktigt vad man ska göra nu igen :S Ibland önskar man ju bara att man va liite smartare liksom :) ! Men nu är det ju som det är.. Är man blond på utsidan så är man blond ! Fast det finns ju undantag (Josef) ;)

Tejpade om mitt klot innan idag för som jag skrev så rengjorde jag ju det i helgen. Satte i massa tejp för hålen var på tok för små. Det går hur bra som helst och jag missar inte ett enda slag :) ! Sen svullnar ju självklart tummen.. Det gick skit, och just då kom Wiktor (han måste tro att jag suger på bowling, vilket jag gör men inte sååååå mycket). Men det fixade vi rätt lätt :) Sen gick det bra igen :) Det är ju underbart när saker och ting går bra :)

Nu ska jag leta artikel till uppsatsen :P Om jag inet fattar så lär jag väl få ta hjälp av mitt samhällsproffs Jessica ;)<3

Puss på er sålänge :)

Kommentarer
Postat av: Jessie

Malin jag är inget samhällsproffs xD

2009-10-07 @ 19:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0