091006

Hejsan bloggen ;)

Idag har nog varit en bland de segaste dagarna i hela världshistorien.. Tisdagar är alltid värst :( ! Men idag höll jag typ på att få huvudvärk, usch skitjobbigt. Jag har gått runt och frysit hela dagen. JAG FRYSER ALDRIG! Sen skulle jag gå till ugglan och köpa en kexchoklad. De har alltid kostat 10 kr innan men nu kostade det 12 kr :O ! Blir man tjurig eller -.- Mobilen höll på att dö också. Och när Emils mobil ringde på samhällslektionen (vi har som regel att ifall läraren hör att någon får sms eller att det ringer så får den personen bjuda på kakor nästa lektion) kom jag på att inte jag får några kakor för jag råkar vara i London då.. Iof det är ju bättre än kakor men ända !
Undrar vad som kommer härnäst ?

Ska iallafall till ås nu snart, kommer hem någon gång ikväll :) Då har man blivit lovad massa gulliga sms och det tror jag på när jag ser det ;)

Måste börja plugga in engelskafraserna nu sooo ;) HAVE A NICE DAY :D !

XOXO

Kommentarer
Postat av: Johan

jaja, ett blev det iaf! :) Jag saknar dig gumman! Finns inte ord för hur mycket jag älskar dig! :) <33

2009-10-07 @ 21:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0