Tomorrow's gonna be a good night

Nu ska jag väl snart krypa ner i min lilla mysiga säng tänkte jag :) Alltså jag kan inte fatta, jag är hur trött som helst på kvällarna nuförtiden :O Skolan tar dö på mig ;) Fast går man natur så gör man ju det liksom. Det ska vara jobbigt. Pluggpluggplugg ! Men vissa lärare verkar ju ara tycka att det bara finns ETT ämne, hallå ?! Vi har typ bara 100 till känns det som :P Okej inte riktigt men ni förstår hur jag menar :P

Undrar ifall jag har någon SOLO tidning som jag inte har läst :O Kanske skulle lägga mig och läsa i den :) Fick ju GG-böcker av Jessica i födelsedagspresent också när jag fyllde år som jag inte har börjat läsa heller :P Tänkte jag skulle börja med de på jullovet :) Det är ju inte många veckor kvar nu menar jag. Usch vad tiden går snabbt egentligen, snart är det julafton och nytt år ! Jag måste köpa julklappar :O ! Och komma på vad jag önskar mig innan mamma blir galen på mig ! Herregud, det är mindre än en månad kvar ju ! Stressstressstress.. Ne usch så får man ju inte tänka då blir man ju galen :P

Hmm ska fixa lite inför imorgonkväll också ;) Måste köpa godis, gott & blandat är nog bra ;) För choklad bara smälter och så blir det klabbigt. Nee något fast får det bli ;) Men choklad skulle vara sexigt fast då maste man ju nästan duscha sen och sånt där. Nepp det får bli gott & blandat eller liknande ;)
Sen kanske man skulle tända lite ljus, kan ju funka ;) Hihi jag och min älskade pojkvän ska busa imorgon (a)<3

Nu blir det faktiskt sängen och en tidning :) Smsa om ni känner för det :)

Godnatt :*

Kommentarer
Postat av: TA INTE BORT DET!

HEJSVEJS :D PUSS PÅ ÄLSKLING FÖR HON ÄR BÄST :D

2009-11-25 @ 22:32:16
Postat av: Anonym

Jag är ju inte ens farlig :O (moahahahaaha)

Pussen på glada malin <3

2009-11-25 @ 22:52:31
Postat av: mia

och de va ja som skrev förra ;)

2009-11-25 @ 22:52:58
URL: http://fruktsalllad.blogg.se/
Postat av: Malin

Pussar till er båda :D<3

2009-11-26 @ 14:07:28
URL: http://malinaxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0