Minnen <3

Fasen vad många minnen vi har ihop älskling och vi har bara kännt varandra i snart 1 år. Jag hoppas verkligen det blir vi 2 föralltid (L)





Hihi förlåt för detta men du är ju så underbart söt :) ! Så underbart gullig är du <3



Detta kommer jag ihåg jätteväl :) Idas födelsedag, och kanske bara 3:e gången jag var hemma hos dig. Så underbart mysigt var det :) Ni ser ju hur lycklig jag är :)
Sitter fortfarande bara och ler när jag ser denna bilden :) KÄRLEK ! <3



Jag och Ida påväg till Partille :) Så rolig var det ! Haha natten innan vi skulle åka sov jag i Johans säng och du i bäddsoffan och du tog fram en bellmanhistoriebok och började läsa, fy vad vi skrattade den natten :) Somnade kanske runt 1 och skulle upp vid 6 eller vad det var (y)
Det var också första gången jag såg en handbollsmatch ! Kommer riktigt ihåg vilken stekande sol det var !

Detta kallas kärlek ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0