Ljuva säng !

Japp ni hörde rätt, sängen känns nära nu ;) Men en sak som är så sjukt jobbigt är att jag kan vara jättetrött innan jag lägger mig och sen när man väl har lagt sig så blir man hur pigg som helst :P Tror vi är några till om det problemet kanske ;P

Imon blir det ingen motion för min del iallafall.. Är ju fortfarande inte frisk tyvärr. Men lite bowling skulle jag nog kunna fixa med. Även ifall det är jobbigare än vad det ser ut faktiskt :P Eller ja, det är ju rätt mycket teknik om man säger så :P

Nee usch min näsa bara rinner ;( Skitjobbigt, och hela hjärnan blir helt tung känns det som !

Nu säger jag godnatt för mig, hoppas ni får en underbar natt :)


Women needs love, remember that


Kommentarer
Postat av: Bullshie

Aw ^^,VAD FIN DIN BLOGG BLIVIT!!!!!! :D o krya på dig unge ^^, <3 Och jag har samma problem.. ett annat problem me e att jag e skittrött när jag kommit hem från skolan men pigg när jag väl får sova >.<

2009-11-19 @ 22:44:41
URL: http://bullshie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0