Hemma

Tack för hjälpen Jessie :) Fick ju lite idéer om vad jag ska skriva till på min älskade engelskauppsats -.- Sen fick jag smaka på Litauisk choklad :P Det var ju lite speciell smak om man säger så kanske.. Haha ;)

Tänkte att jag skulle börja använda mitt silvershampoo imon :P Hörde ju att håret kunde bli lite blåaktigt och nästan ramla av :S Och jag fäller redan skitmycket så det var nog ingenting för mig liksom.. Ska nog göra som Jessica och blanda lite av varje, vanligt och silver för då kan man ju lättare reglera hur man vill ha det också :P

Ne ni, nu blir det ju faktiskt Desperate Housewives för min del :) Eller alltså om typ 20 minuter då alltså :P





Såhär glad jag efter att ha kommit 3:a på skoljoggen :P
Ofta jag blir glad över att komma 3:a ? Aja det blev jag iallafall :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0