Apologize..

Tjooo eller godnatt kanske man säger :P

Har suttit och tittat på GG och något reseprogram nu ett tag här :P För att inte glömma Playa Del Sol :) ! Det är ju sjuktroligt alltså :)
Hade trevligt med Alex innan med, och nu blir det lugnt i stan kan jag säga för nu har Black Devil åkt iväg till Stockholm :P
AIK vann allsvenskan med -.- KAN DET BLI VÄRRE FRÅGETECKEN :O Fy fan säger vi till det ! Vilket annat lag som helst utom de kunde väl ändå vunnit ? Ne usch !

Nu ska jag iallafall sova tänkte jag :) Det är ju skola imon och jag har hål timme ! Yippey (y) Känner att jag är underbart positiv idag..

Godnatt iallafall :)<3

I'm falling deeper and deeper
Will someone catch me when I really fall ?
That's the question..

Kommentarer
Postat av: sofiabergdén .

Svar: Oj, tack så mycket. Jag har faktiskt aldrig gillat mitt hår förens nu. Är blond egentligen, men tycker att jag passar mycket bättre i denna röda ! :D eller vad tycker du ? :)



kram

2009-11-02 @ 10:24:01
URL: http://bergden.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Ja, det var jättekul :)

2009-11-02 @ 11:12:51
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0