Älskar min Johan

Nu ska jag snart krypa ner :)
Måste bara packa först :P Så man slipper göra det klockan halv 7 imon :P Usch jobbig tid att gå upp det där.. Menmen, det blir alltså inte mycket bloggande imon men jag skriver när jag kommer hem :) Tyvärr ingen aning när det blir men gissar på att det blir på kvällen någon gång :P

Önskar min älskling låg jämte mig nu :( <3 KOM HIT !

It's amazing how you can speak right to my heart
Without saying a word, you can light up the dark
Try as I may I can never explain
What I hear when you don't say a thing

All day long I can hear people talking out loud
But when you hold me near, you drown out the crowd
Try as they may they could never define
What's been said between your heart and mine






Kommentarer
Postat av: Bullshie

Självklart :D Ska kolla med dom ^^, vi kan bestämma nån gång i skolan ?? :D <33333

2009-11-21 @ 16:39:24
URL: http://bullshie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0