301109

Hejsan bloggen :)

Hoppas ni har haft en bra dag :) Min började med kemi, fattade ingenting så jag kommer lätt få IG på det ja ! Sen var det håltimma och då var jag och Jennifer och tränade :) Vi fick vara med nv08c och spela slickepinneboll :D Jätteroligt var det ! Särskilt när man fick publik av hela fordon ;) Tack för stödet grabbar :)<3

Sen kom min älskade älskling :D<3 Fast han och Hanna bara retade mig hela tiden så det var ju inte så jätteroligt, men han är mysig och jag fick låna hans tröja :D (a) <3333 Älskar min lilla ängel <3

Gick på stan och köpte en lampa till mitt fönster och sen kollade jag lite efter vad jag möjligtvis skulle önska mig, men det gick inte så bra. Jag har verkligen ingen aning om vad jag önskar mig ;O Börjar bli lite smått panik faktiskt xD

Snart ska jag träna för andra gången idag :P Det blir hårt idag :P Men det får gå !

Pussar :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0