091126

Tjabadabadooo ;)

Nu har jag typ skrivit klart min engelskauppsats tror jag :P Eller alltså jag kanske har lite kvar men det är inte mycket :)
Hade bara en lektion idag så jag började 11.20 och slutade 12.30 :) Sen åkte jag till stigs för att köpa lunch och så mötte jag Simon och Pontus och blev stående lite med dem. Tills jag började frysa och när Pontus äntligen hade hoppat av min pakethållare ;) Sen blev det bara att äta och nu sitter jag här :)Glömde att sminka mig idag med :P Gick här hemma på morgonen och när jag kom innanför dörrarna på FiGy kom jag på att jag hade glömt det haha :D Aja, skitsamma liksom :P

Snart kommet nog älsklingen, efter att han har slutat alltså och då blir det mys :) Puss på han ! <3

Ha en fortsatt bra dag :)

Pussar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0